Zaženite Adobe Flash in odprite Action Script 2.0 dokument.
Zelo je pomembno, da dokument podpira ActionScript 2.0.
|
|||||
![]() |
|||||
|
|||||
![]()
Izberite Text Tool (bližnjica je tipka T) ...
|
|||||
|
|||||
![]()
... in dodajte naslov, kakršnega želite uporabiti v kvizu (ni obvezno.
|
|||||
|
|||||
![]()
Nato dodajte nov layer ...
|
|||||
|
|
|
|||||
![]()
... ter napišite v dokument vprašanje in možne odgovore nanj.
Za vsako vprašanje in drug odgovor uporabite Text Tool posebej. |
|||||
|
|||||
![]()
Še pogled na moj dokument
|
|||||
|
|||||
![]()
Ko ste napisali vse potrebno, dodajte nov layer in ga označite (glej sliko).
|
|||||
|
|||||
![]()
Nato označite prvi frame pri vseh treh layerjih in pritisnite na F6, da dodate nov keyframe na naslednji (drugi) frame (glej sliko).
|
|||||
|
|||||
![]()
Nato označite pravilen odgovor na vprašanje (v mojem primeru je to Ljubljana).
|
|||||
|
|||||
![]()
... in pritisnite na gumb F8, da označen napis pretvorite v gumb.
|
|||||
|
|||||
![]()
Tekst, ki ste ga pretvorili v gumb označite, nato pa vanj vpišite naslednjo akcijsko skripto:
on (release) { gotoAndPlay("02"); score++; } |
|||||
|
|||||
![]()
Ko ste uredili gumb za pravilen odgovor, se bomo lotili ostalih odgovorov.
Jaz sem npr. označil Celje ... |
|||||
|
|||||
![]()
... in ta nepravilen odgovor spremenil v gumb (enako kot pri pravilnem odgovoru).
|
|||||
|
|||||
![]()
Ponovno označite gumb Celje, kliknite tipko F9 ter vpišite naslednjo skripto:
on (release) { gotoAndPlay("02"); } Enako kot pri Celju storite tudi pri Kranju, saj tudi ta ni pravilen odgovor. |
|||||
|
|||||
![]()
Označite prvi frame in ga v polju frame label preimenujte v npr. "1".
|
|||||
|
|||||
![]()
Enako storite za drugi frame.
|
|||||
|
|||||
![]()
Pustite označen drugi frame in v njem pobrišite vso besedilo razen naslova (glej sliko).
|
|||||
|
|||||
![]()
Namesto pobrisanega besedila napišite tekst, pri katerem bomo objavili točke in odstotke.
|
|||||
|
|||||
![]()
S Text Tool-om pred točke vpišite besedilo 100 (glej sliko).
|
|||||
|
|||||
![]()
Besedilo imejte označeno.
V spodnjem polju nato označite Dynamic Text in Var: score. |
|||||
|
|||||
![]()
Enako naredite tam, kjer želite, da bo objavljena statistika pravilnih odgovorov (v odstotki).
V tem primeru za spremembo napišite 1000. |
|||||
|
|||||
![]()
Tip besedila določite Dynamic text in Var: percent.
|
|||||
|
|||||
![]()
Sedaj pa označite prvi frame, kliknite tipko F9 in vnesite naslednjo akcijsko skripto:
stop(); score=0; |
|||||
|
|||||
![]()
Nato označite zadnji frame ter vpišite še zadnjo akcijsko skripto:
stop(); percent=score/1*100 + "%"; V primeru, da imate še vmesne frame-e z več vprašanji, v tiste frame vpišite samo skripto stop (stop();). Na koncu skripte pa lahko skripto prilagajate številom vprašanj. Če imate npr. 6 vprašanj, bo na koncu pisalo 6*100 in ne 1*100. Sedaj pa samo kliknite na Ctrl + ENTER in si oglejte vaš, upam, da ne preveč težek, kviz :) Kliknite tukaj, da si ogledate moj primer. |
|||||

























Dobra lekcija
Lekcijo sem tako spisal, da za vejice nisem niti posebej opazil... my bad
]
), ampak nas samo moti tvoj način pisanja. Malce se bi pa že lahko potrudil. Pa nismo zato neprijazni, saj ti vendar pomagamo, kljub temu, da ti ignoriraš naše prošnje. Se ti ne zdi? 
