| |
Kaj pa normal editable mode?
|
| |
| |
Še zmeraj nisem rešil problema z Minecraft rigi. Na redim glavo malo postrani, potem ko pa renda je naravnost. To mi pri vseh rigih povzroča težave in ne morem delati slik. Mi lahko kdo svetuje? Ta težava je pri teh rigih, ki so mi zelo všeč in sem mnenja, da so najboljši: http://www.minecraftforum.net/topic/1190....
|
| |
| |
Mogoče če narediš svoj model ne bo problema? ... Jaz bi naredil nekaj tutorialov ampak vedno ko se spravim nardit enega in ko vidim kaj screenshotov je treba nardit... me mine :D Video tutoriali bi bla dobra pridobitev...
|
| |
| |
Sam se se nisem spravil v delanje riga. Mislim, da mi nebi uspelo, vendar ne vem, zakaj mije rig prej deloval.
|
| |
| |
Malo sem se igral včeraj. 3,55 min renderiranja in uro in pol oblikovanja.
changed: maticg (15.3.2013, 14:19)
|
| |
| |
moje zadnje delo, koliba
http://tiny.cc/hmt6tw
changed: royal (19.3.2013, 10:51)
|
| |
| |
toma992:
Haha pa ti si majstor... sem mogo dvakrat pogledat če je slikano ali v C4D narjeno ... Odlično Lahko prosim napišeš tehnične lastnosti računalnika na katerem ustvarjaš te 3D modele?
O hvala lepa , v bistvu moj računalnik ni nič kaj posebnega, kakovost izdelka nima veze z računalnikom. V teh programih je vedno tako, slabši kot je računalnik več časa porabiš za renderiranje (mislim več jeder je bolj je hitro). Malo boljša grafična da je viewport hitrejši, za ram pa je odvisno kaj počneš, vsekakor pa je bolje da ga je čim več (kompleksne zadeve rabijo malo več rama). To je to
changed: PowerZan (19.3.2013, 19:57)
|
| |
| |
Ja samo sprašujem zato ker opažam pri svojem računalniku (i5, AMD 6770, 8gb Ram), da začne štekat, ko naredim kaj malo bolj zakompliciranega. Je mogoče kakšna finta optimiziranja v nastavitvah?
|
| |
| |
Če šteka v samem editorju, potem lahko marsikaj storiš, da optimiziraš sceno. - izklopiš objekte, ki jih ne rabiš videti v samem editorju - objekti kateri vsebujejo hypernurbs, Subdivision Editor nastaviš na manj iz 2 na 1 ali 0 - velikokrat v hypernurbs Subdivision render je preveč 3 oz. nastaviš po potrebi (zgodi se da ni razlike v kakovosti med 3 in 2 ,edina razlika je da porabi več časa pred renderiranjem - uporaba xref ali proxy v vray, kar ti omogoča da objekti niso fizično v editorju ampak se pojavijo samo v renderju kar pomeni da lahko tako uvoziš nešteto objektov, kateri ne vplivajo na delovanje v cinema 4d
V glavnem ne pretiravat z raznoraznimi subdivisions v višavah to višaš samo če je le potrebno. Pa še bi se kaj našlo.
|
| |
Prikazujem 7 od skupno 8 strani |
|