| |
V splošnem naj bi veljalo, da te vzdrževanje diesel avtomobila pride dražje, kot vzdrževanje bencinskega avtomobila.
Sedaj me zanima, koliko je na resnice. Ima kdo s tem že kaj izkušenj?
Vse skupaj pa me zanima zato, ker bi rad zvedel, pri koliko kilometrih letno je nakup dieselskega avtomobila smiseln.
|
| |
| |
Nič kaj dražje te ne pride.. mogoče kak filter za nafto pa kake dize spucat.. ampak to velja za renoje bolj Vozim VW Golf 5 2.0 diesel z 150imi konji in morm potrkat nimam nobenega problema z njim.. medtem ko imam z renault megane 2 1.9 dci z 120imi konji velike probleme.. pucanje diz, filter, jermenica.. vse je že skoraj šlo po gobe..
|
| |
| |
Čisto odvisno od načina vožnje. Veliko ljudi dela napako, ker preveč "tišči" še neogretega ,ga vozi z visokimi obrati in ga nato hitro ustavi (turbina) ali pa na polno pritiska plin pri nizkih obratih. Moj oče ima Renault Clio letnik 2003 in je prvi večj servis opravil šele pri 300.000 km, pa še to samo zaradi serijske napake (obraba ležaja črpalke za gorivo, zato so se poškodovale dize). Obenem pa poslušam zgodbe, kako ljudje menjajo turbine pri 150.000 km ipd.
|
| |
| |
Odvisno, kako ga uporabljaš, tako kot je že luksorzi rekel. Če misliš avto uporabljati za mestno vožnjo, se mi zdi da je boljše kupiti bencinarja, za dolge ture je pa diesel zakon. Tudi sam občasno vozim diesela, Renault Megana 1.5 dCi in do zdaj ni bilo potrebe po kakšnem servisu, razen ko je šel EGR ventil. Moraš pa pazit seveda, kako ga boš vozil, če ga misliš kupiti.
|
| |
| |
Renault megane 2 niso za tiščat.. preverjeno in verjemte.. dize so se mi zadelale, končniki so mi šli, optika 2x naštelana, egr ventil menjan, jermenica 2x, sistem za vbrizg goriva.. živi obup so ti renoji
|
| |
| |
Ne vem, kako ti voziš svojega Megana, ampak mi nimamo problemov z njim. Do zdaj smo imeli same renoje in je vedno bilo vse v redu.
|
| |
| |
Tux: Ne vem, kako ti voziš svojega Megana, ampak mi nimamo problemov z njim. Do zdaj smo imeli same renoje in je vedno bilo vse v redu. 1+
|
| |
| |
Normalno ga vozim.. razn včasih ga zategnem tu pa tam.. ko mi gre kir na kurac na cesti ko se folk sploh ne zna vozit
|
| |
| |
Končniki in optika - hitra vožnja skozi ovinke, vožnja po luknjah ... Jermenica - prižiganje klime pri visokih obratih motorja... Turbina - vožnja pri visokih obratih in nato hitro ugašanje. Večji kot so obrati motorja, hitreje se vrti turbina (z zelo visokimi obrati - 100.000 obratov na minuto). Ko ugasneš motor se turnbina še vedno vrti, hitreje kot se je vrtela, dlje časa se bo ustavljala. Ker pa je motor ugasnjen, turbina ne dobi olja, in se vrti na suho ... Olje - ni treba čakati 20.000 km za menjavo, raje 15.000 ali pa celo 10.000 .... Olje - preden ga pritiskaš, ga moraš ogreti, saj šele ko je ogreto nudi optimalno zaščito itd. Lepše, kot delaš z avtom, dlje časa ti bo služil
|
| |
| |
Ja ja.. vse to že vemo veš
|
| |
Prikazujem 1 od skupno 2 strani |
|