Kliknite tukaj, da si ogledate profil, kot ga vidijo drugi
 
Domov > Forum > Zanimivosti

Brez novih avtov z motorjem na notranje izgorevanje od leta 20

 
 
15.10.2017, 8:28
Vlada je potrdila strategijo o alternativnih gorivih v prometnem sektorju, ki posebno pozornost namenja hibridnim vozilom in vozilom na električni pogon.

Vladna strategija določa, da bo do leta 2030 med osebnimi vozili vsaj 17 odstotkov električnih vozil oziroma priključnih hibridov, kar pomeni skupno 200.000 vozil. Lani je bilo v Sloveniji 227 polnilnic za električna vozila, leta 2020 jih bo država potrebovala 1.200, leta 2025 7.000 in leta 2030 kar 22.300, je za Radio Slovenija poročal Robert Škrjanec.

Predlog strategije na področju razvoja trga za vzpostavitev ustrezne infrastrukture v povezavi z alternativnimi gorivi v prometnem sektorju v Sloveniji tako med drugim predvideva, da po letu 2030 v Sloveniji ne bo več dovoljena prva registracija avtomobilov z notranjim izgorevanjem na bencin ali dizel, saj je v strategiji za alternativna goriva postavljena meja, da mora biti skupni ogljični odtis avtomobila manjši od 50 gramov ogljikovega dioksida na kilometer.

Danes so pod to mejo samo električni avtomobili in priključni hibridi. Od leta 2025 pa bo omejena prva registracija osebnih vozil in lahkih tovornih vozil kategorij, ki imajo po deklaraciji proizvajalca skupni ogljični odtis manjši od 100 gramov ogljikovega dioksida na kilometer.

http://www.rtvslo.si/okolje/onesnazevanj....





 
 
 
15.10.2017, 8:28
Tudi trgovci v Sloveniji bodo morali v skladu s strategijo pohiteti. Rok Istenič, vodja odnosov z javnostjo pri Renaultu Slovenija, tako pojasnjuje: »Na strategijo vlade bomo pripravljeni, saj bo Renault v naslednjih petih letih predstavil osem novih električnih avtomobilov in dvanajst takih, ki bodo elektrificirani, se pravi s klasičnim motorjem, pri katerem pa bo izpust močno znižan. Mogoče se zdi napoved za leto 2030 malce pogumna, a zadeve so izvedljive.

V Sloveniji imamo šest trgovcev, ki so že certificirani za prodajo električnih vozil. Imajo vzpostavljena servisna mesta za delo pod visoko napetostjo in tudi ustrezno orodje, kar ni poceni. Trgovcev ni še več, ker to trenutno ni ekonomsko opravičljivo, glede na to, da bomo do konca leta prodali dobrih 100 električnih renaultov. Ni pa nikakršna težava trgovce dodatno izobraziti, ko bo za to potreba.«

Sicer pa Istenič še dodaja, da se mu število potrebnih polnilnic ne zdi težava, »saj je držav s podobnimi načrti kar nekaj, zato je pričakovati, da se bo znižala cena električnih avtomobilov in polnilnic«. Večji problem pa vidi v električnem omrežju. »Začeti ga bomo morali prilagajati. Gre za infrastrukturni projekt na državni ravni. Treba bo razviti bodisi pametna omrežja, ki bodo zagotovila, da se omrežje ne bo sesulo, ko bo nanj hkrati priključenih 10.000 avtomobilov, ali pa kaj močnejšega.«

https://www.dnevnik.si/1042787686/sloven....
 
 
 
16.10.2017, 2:54
Treba je še dodati, da je zaenkrat to samo strategija in ni še nič zavezujoče.

Tako da se do leta 2030 lahko še marsikaj spremeni.

Bomo videli, kaj bo prinesel čas ...
 
 
Prijava in registracija
 
 
 
Zmaga.com ponuja brezplačno in razumljivo učenje računalniških programov, vas na enkraten način spozna z različnimi svetovnimi jeziki, s podrobno obrazloženimi recepti prikaže čare kulinarike in vam prežene strahove pred domačimi opravili.
 
 
Poleg tega lahko prebirate poučne članke, ki so namenjene širjenju naše splošne razgledanosti ter preverite svoje znanje z priljubljenim in enostavnim sistemom za preverjanje znanja. Če med vsebinami, ki se dodajajo vsak dan, ne najdete želenega znanja, je za vaša vprašanja na voljo dobro obiskan forum, kjer lahko tudi aktivno sodelujete. V primeru, da bi radi svoje praktično znanje delili z ostalimi, pa to lahko storite preko preprostega vmesnika za dodajanje vsebin. Zmagajte z znanjem z Zmaga.com!