| |
V tokratni lekciji bomo poljubnemu objektu ali sliki določili skripto, ki bo omogočila premikanje z glavo proti miški.
Povezava do vsebine
|
| |
| |
Heh, čist slučajno tole opazil in sem se mal poigral ter updatal v ActionScript 3.0, če koga zanima
Pacmanu je treba dat instance name "pacman" (brez narekovajev) in kodo v svoj keyframe, ki je:
pacman.addEventListener(Event.ENTER_FRAME, moving);
function moving(event:Event):void {
var myRadians:Number = Math.atan2(mouseY-pacman.y, mouseX-pacman.y);
var myDegrees:Number = Math.round((myRadians*180/Math.PI));
var yChange:Number = Math.round(mouseY-pacman.y);
var xChange:Number = Math.round(mouseX-pacman.x);
var yMove:Number = Math.round(yChange/20);
var xMove:Number = Math.round(xChange/20);
pacman.y += yMove;
pacman.x += xMove;
pacman.rotation = myDegrees + 90;
}
|
| |
| |
zdravo
mene pa zanima kako bi to uporabil na svoji net strani ki jo delam v dreamveaverju?
hvala
|
| |
| |
Daš File in Export to Movie.
Potem pa v DW-ju da exportiran fajl dodaš na dokument!
|
| |
| |
kako tocno dodam fajl na dokument v DW?
|
| |
| |
Predvidevam, da znaš izvozit *.swf file tega projekta? (ctrl+enter pa ti nardi ubistvu)
Potem pa za dodajanje to v svojo stran uporabiš SWFObject.
(To je edini način, da bo delal v vseh brskalnikih brez errorjev)
http://code.google.com/p/swfobject/
Tale "programček" ti izdela kodo, ki jo potem samo vstaviš v svoj *.html file.
Preberi si navodila, poskusi sam, če pa še ne bo šlo, bomo pa pomagal.
Važno je, pa da probaš tudi sam
|
| |
Prikazujem 1 od skupno 1 strani |
|